Vizita la Termocentrala Onesti - impresii

Joi, 10 aprilie 2014, am fost in vizita la Termo. Am intrat pe la poarta 1 impreuna cu restul colegilor de clasa. Acolo, am avut parte de o primire calduroasa din partea directorului institutiei care ne-a asteptat pe toti in sala de sedinte pentru a ne vorbi despre ce vom vedea. Astfel, dupa ce ne-a fost prezentata centrala care functioneaza pe baza de aburi, ne-a fost prezentata si camera de comanda si de control unde mi s-a povestit despre complexitatea meseriei de inginer energetician. In final, am vizitat laboratoarele de analiza a tuturor substantelor folosite, lucru care ne-a amintit de ora de chimie si despre ce am invatat. La sfarsitul experientei ne-am dat seama de importanta pe care a avut-o orasul Onesti in economia nationala din perioada comunista.
Rosu Costin

Vizita la Termo mi-a placut cel mai mult, deoarece am retinut informatii interesante si am avut ocazia sa vedem cum functioneaza un important centru industrial al Onestiului. O alta zi furmoasa a fost cea in care am fost la Detasamentul de Pompieri. Ne-au fost prezentate echipamentele din dotare si am fost instruiti pentru a preveni situatiile ce ne pun in pericol integritatea fizica. Diferenta dintre cele doua vizite a fost primirea de la Sucursala Borzesti unde am fost asteptati cu doze de suc si covrigi.
Ariton Gabriela

Mi-a placut activitatea de la Termocentrala, deoarece am obtinut informatii in legatura cu functionarea acesteia, deci dintr-un domeniu care ma intereseaza - fizica.
Stanciu Andrei-Alexandru

Vizita la Termocentrala mi-a oferit o privire de ansamblu asupra intregului sistem energetic din Romania, dar si o imagine detaliata asupra producerii energiei electrice in Onesti.
Boaca Lucian

0 comentarii:

Back to Home Back to Top Clasa noastra. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.