Vizita la Fabrica de sticla

Aceasta vizita a fost o experienta unica. Ma poate ajuta mult in gasirea unei meserii.
Jitea Mihai



Vizita la Fabrica de sticla a fost una dintre activitatile mele preferate din aceasta saptamana. Am avut ocazia sa vad de aproape cum este produsa si prelucrata sticla. Am aflat informatii interesante despre acest proces si m-am convins ca realizarea manuala a anumitor produse este mult mai apreciata decat cea automata dand o valoare deosebita obiectului confectionat.
Alexandru Imbrea


Vizita la Fabrica de sticla a fost o ocazie unica de a asista la producerea unora dintre obiectele pe care le folosim zilnic: paharele sau vazele pentru flori. Am fost impresionat de munca celor care contribuie la realizarea acestor produse.
Boaca Lucian



0 comentarii:

Back to Home Back to Top Clasa noastra. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.