Activitate de voluntariat - impresii

La Centrul Rezidential Alexandra, activitatea s-a desfasurat pe doua ateliere. La grupa mica, voluntarii au desenat alaturi de copii manute, au dansat si au confectionat moristi. La grupa mare, au fost desenate fete si s-a interpretat o sceneta.




La centru am cunoscut copii speciali. Fiecare are ceva diferit. De exemplu, Florin, chiar daca nu are o mana, are o coordonare mana-ochi foarte buna. Mi-a placut sa lucrez cu el. A facut desenele singur, fara ajutorul meu. Daca s-ar mai face in urmatoarele zile asemenea activitati, as fi bucuros sa particip si sa-i ajut.

Mititelu Tudor



Activitatea de la centru m-a atras din punct de vedere sentimental, deoarece m-a facut sa-mmi dau seama ca, chiar daca am si eu un handicap, pot sa spun ca sunt privilegiat, deoarece pot gandi si pot avea un viitor stralucit.

Alexandru Vladut-Gabriel



0 comentarii:

Back to Home Back to Top Clasa noastra. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.