Vizita la Detasamentul de Pompieri din Onesti - impresii

Una dintre activitatile la care am participat a fost vizita la Detasamentul de Pompieri. Mi-a placut foarte mult acolo, deoarece ne-au fost prezentate masinile cu care ei intervin in situatiile de urgenta. Ne-au explicat regulamentul pe care acestia il au, ne-au prezentat echipamentul folosit la locul urgentei si ne-au lasat sa urcam pe scara de urgenta sau in ambulanta SMURD. Ne-a fost prezentat si interiorul departamentului, iar la sfarsit ne-a explicat domnul comandant conditiile pe care trebuie sa le indeplinim pentru a deveni pompier si lucrurile pe care trebuie sa le facem in cazul unor dezastre naturale.
Asandei Tudor



Vizita la Detasamentul de pompieri a fost o experienta utila si interesanta. Personalul ne-a oferit un tur al unitatii, ne-a prezentat detaliat echipamentele si procedurile de salvare si au raspuns tuturor intrebarilor noastre. informatiile primite si impresia formata m-au facut sa ma simt mult mai in siguranta stiind cine sunt cei responsabili de salvarea mea in caz de nevoie.
Alexandru Imbrea



Cea mai frumoasa si interactiva vizita a fost la Detasamentul de Pompieri. Ghidul nostru, domnul comandant, a dat dovada de un mare atasament fata de profesia de pompier. Am aflat multe lucruri pe care nu le stiam despre activitatile care sunt desfasurate in aceasta institutie. Am avut ocazia sa descopar noi echipamente utilizate de paramedici, dar si sa asist la utilizarea lor. Cel mai captivant moment a fost prezentarea cladirii, in special a dispeceratului 112.
Virlan Gabriela



Vizita la detatasamentul de pompieri a fost activitatea mea preferata. Am intrat in pielea unei victime prinse intr-un accident de masina si am putut experimenta o descarcerare. Totodata, am inteles masurile de siguranta impuse de un accident si am primit multe sfaturi care ma vor ajuta sa ma feresc de pericole.
Boaca Lucian



Una dintre activitatile la care am participat si m-am simtit foarte bine, dar totodata o activitate din care am invatat foarte multe, a fost vizita la Detasamentul de Pompieri din Onesti. Astfel, am putut observa cat de mult se straduiesc acesti oameni pentru a asigura siguranta cetatenilor. Totodata, am aflat si ce riscuri presupune aceasta meserie, dar si ce satisfactii ofera. Unii dintre noi chiar am avut sansa de a deveni, pentru cateva minute, pompieri, deoarece ni s-a dat permisiunea de a urca pe scara de urgenta a unei masini de pompieri.
Hirjanu George






0 comentarii:

Back to Home Back to Top Clasa noastra. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.