Campania ANTIDROG - impresii


In timpul campaniei am mers pe la diferite clase din scoala. Am auzit pareri pro si contra, dar am invatat ca nu ne putem obliga colegii sa fie de aceeasi parere cu noi. Daca le aratam care sunt riscurile la care se expun, cred ca ei vor intelege cat rau pot provoca si va fi un mare succes nu numai pentru noi, clasa a IX-a A, ci pentru toata lumea, deoarece consumul de droguri se intinde pe arii tot mai mari. Sunt foarte bucuroasa ca m-am implicat in aceasta campanie si i-am facut si pe altii sa se gandeasca sa organizeze campanii. In plus, ceilalti elevi din scoala m-au intrebat cum pot face rost de tricouri si am convingerea ca avem mai multi aliati.

Teodora Puscasu

0 comentarii:

Back to Home Back to Top Clasa noastra. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.