Ganduri pentru un nou inceput

A inceput un nou an scolar pentru multa lume. Pentru mine, cu mai multe emotii. Am o noua generatie de boboci. Este a cincea. I-am asteptat cu bucurie, cu emotie, cu speranta. Cu fiecare generatie mi-am implinit o parte din vise alaturi de ei. Ii simt aproape de mine si acum, desi au trecut anii. Pastram legatura, ne vizitam, ne sfatuim. Imi place sa cred ca le-am ramas prietena.

Noii boboci au venit si ei cu sperantele lor. Sper sa si le realizeze. Se poate acest lucru daca familia le este alaturi. Scoala i-a primit cu bratele deschise. Eu le doresc sanatate, sa le fie parintii aproape, perseverenta, toleranta fata de semeni, rabdare si succes.

0 comentarii:

Back to Home Back to Top Clasa noastra. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.